fbpx
לוגו - משרד תיווך ברחובות והסביבה

איך מוכרים דירה בדרך הנכונה?

האזינו למאמר:  

החלטתם למכור את דירת 4 חדרים שלכם בשכונת הוואלי בנס ציונה (לדוגמא)?

אם גם אתם חושבים שפרסום כמה תמונות בפייסבוק או ביד 2 זה הדרך הנכונה – המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

אם גם אתם מעוניינים לבצע תהליך מכירה אפקטיבי – קבלו את שיטת הדרך הנכונה, 7 השלבים למכירה  בדרך למכירה מוצלחת.

 

איך מוכרים דירה

 

שלב ראשון – גלו מי המתחרים שלכם

השלב הראשון הכרת “המתחרים” שלנו ע”י ביצוע סקר שוק. עלינו לאתר את הדירות בעלות נתונים דומים לדירה שלנו,  דירות אשר מהוות “תחרות”, לדוגמא: אם יש לכם דירת 4 חדרים מודרנית בשכונה מסוימת משנות ה-2000, עם ממ”ד ומרפסת שמש – חפשו דירה כזו בשכונה המסוימת שלכם.

לאחר שאיתרתם את הדירות “המתחרות”, בדקו בכמה הן נמכרות. המחיר הממוצע של כל הדירות המתחרות הוא מחיר השיווק של הנכס שלכם (פלוס מינוס). אם הדירה שלכם משודרגת (חניה כפולה, מחסן וכו’) – תוכלו לפרסם מחיר שיווק קצת מעל הממוצע. אם הדירה זקוקה לשיפוץ – מחיר השיווק המתאים יהיה מעט מתחת לממוצע.

הערה חשובה: אם תקבעו מחיר גבוה מידי עבוד הדירה שלכם, הלקוחות הפוטנציאלים ידלגו על הדירה שלכם ויפנו למתחרים שלכם.

שלב שני – הכנת הבית למכירה מוצלחת

לא סתם אומרים ש”אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני!”.

אנו נוכל לבצע מספר פעולות פשוטות על מנת למקסם את פוטנציאל המכירה של הבית – למאמר המלא לחצו כאן!

שלב שלישי – הצבת שלט

הסטטיסטיקה מלמדת כי למעלה מ-35% המתעניינים הרציניים מגיעים לאחר שראו שלט המציג את הדירה למכירה. אחת הסיבות לכך היא שמי שנתקל בשלט הוא אותו קונה פוטנציאלי שמסתובב באיזור, מרגיש חיבור לשכונה וממוקד יותר לגבי סוג הנכס אותו הוא מחפש.

יתרונות שנקבל מתליית שלט:

  • מקסימום חשיפה לנכס בשכונת המגורים.
  • פניית לקוחות נוספים.
  • הפניה של לקוחות חדשים ע”י תושבי האזור (מה שנקרא מעגל שני)

הערה חשובה: יש חשיבות רבה לנראות השלט. חשוב לתלות שלט מקצועי וייצוגי, על פני שלט שנעשה ידנית ובצורה חובבנית. כמו כן, רצוי שיהיה זה שלט של מתווך מקצועי, מה שמעיד על רצינות ונחישות מצד בעל הנכס – ליווי תהליך המכירה ע”י איש מקצוע שיסייע לקדם את תהליך המכירה, מה שמקנה בטחון גם לקונה הפוטנציאלי.

שלב רביעי – צילום הנכס

היום ניתן די בקלות לצלם תמונות באמצעות הנייד, אך האם זה מספיק?

על מנת לבלוט מעל “המתחרים”, רצוי לדאוג לצילום מקצועי של הנכס, ע”י צלם המתמחה בצילום דירות. איש מקצוע ידע להציג את דירה באופן מיטבי, מה שיגדיל את הקהל הפוטנציאלי של הדירה.

בנוסף לצילומי סטילס, ניתן גם לבצע צילומי וידאו מקצועיים לדירה, סיורים וירטואליים ומצגת תמונות מקצועית.

הערה חשובה: טווח המחירים של צילומים מקצועיים מתחיל ב-200₪ לתמונות סטילס ויכול להגיע עד 1,000₪ ואף יותר מכך (תלוי בגודל הנכס) לווידאו מקצועי או סיור וירטואלי.

שלב חמישי – פרסום וקידום הנכס באינטרנט

כאמור פרסום ביד 2/קומו/מדל”ן וכו’ כל אחד יכול לעשות, וזו בדיוק הבעיה – כולם באמת עושים את זה!

מהר מאוד הדירה שלכם הופכת ל”עוד דירה” למכירה, בין עשרות ולעיתים אף מאות דירות אחרות למכירה.

איך נוכל להבליט את הדירה שלנו, ולהגדיל את סך הלקוחות הפוטנציאלי? התשובה היא – פרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק / אינסטגרם)!

אבל לא סתם פרסום פוסט בפרופיל הפרטי שלכם או בקבוצה למכירה עם תמונות או מצגת של הדירה. למה לא אתם שואלים? מכמה משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא שהחברים שלכם אינם לקוחות פוטנציאלים. סיבה שניה היא שבקבוצות הנדל”ן בהן פרסמתם חברים מתווכים ומוכרי דירות שגם לא קהל היעד עבורכם.

אז מה כן?

פרסום ממומן ברשתות החברתיות!

פרסום ממומן אפקטיבי מפנה את המודעות שלכם לקהל יעד רלוונטי עפ”י פרמטרים ומאפיינים שאנו מגדירים! כך אנו מבטיחים שלא רק החברים שלכם / מתווכים / מוכרי דירות אחרות ייחשפו למודעת המכירה שלכם, אלא לקוחות פוטנציאלים בלבד!

הערה חשובה: דרושים ידע ומיונות לעשות פרסום ממומן ברשתות החברתיות. במידה ואין לכם את הידע הדרוש, מומלץ לשכור את שירותיו של איש מקצוע, אשר לא רק ימנע בזבוז כסף על מודעות לא אפקטיביות, אלא גם ידע למקסם את הכסף שתשקיעו בפרסום ולחשוף את המודעה שלכם לקהל היעד הרלוונטי בלבד ואף לעשות פרסום חוזר לקהל שיצר מעורבות במודעה או צפה בדף הנחיתה של הנכס. עלות הפרסום ברשתות החברתיות מתחיל ב-5₪ ליום, עלות ניהול מודעה ע”י איש מקצוע מתחילה בכ-500₪ לחודש.

שלב שישי -פרסום העיתונות ובמקומונים

נכון שבעידן הטכנולוגי של היום, המדיה הכתובה פחות רלוונטית לקהלי יעד רבים. רוב האנשים שמחפשים דירות היום, עושים זאת באתרים וברשתות החברתיות, באמצעות המחשב או הסלולר שלהם. עם זאת, ישנם קהלי יעד ואוכלוסיות שלמות שעדיין משתמשות בפלטפורמה זו לחיפוש דירות לרכישה. לדוגמא: בשכונות בהן יש אוכלוסייה דתית וחרדית (כמו למשל בשכונת אבני חן ברחובות) – זו תהיה הפלטפורמה האפקטיבית והמתאימה ביותר לפרסום לקהל יעד זה.

הערה חשובה: פרסום מודעה כתובה במדור נדל”ן מתחיל ב99 ₪ לחודש, ועלות מודעות ייחודיות (שתופסות שטח מעמוד העיתון) מתחילה מ500 ₪ לחודש.

שלב שביעי – גלויות לשיווק ישיר

הסטטיסטיקה מראה כי 75% מכלל הרוכשים, קונים נכס ברדיוס של 500 מ”ר באזור המגורים הנוכחי שלהם. עובדה זו הינה פקטור חשוב מאוד לגבי קהל היעד – מדובר בעיקר בשכנים ובתושבי האזור! לכן, גלויות למכירת הנכס שיחולקו בתיבות הדואר בשכונת המגורים שלכם, הן בעלות ערך רב ותורמות משמעותית להגדלת החשיפה של הדירה ללקוחות פוטנציאלים.

נכון שרוב הגלויות מוצאות את דרכן לפח מהר יחסית, אך עיצוב נכון שימשוך את העין הנכונה שבדיוק מחפשת דירה לרכישה – יביא לתוצאה הרצויה!

הערה חשובה: עלויות פרסום באמצעות גלויות מתחלקות ל3 חלקים:

  1. עיצוב הגלויה – החל מ-200 ₪.
  2. הדפסת הגלויות – החל מ-300 ₪ ל-100 יחידות.
  3. חלוקת הגלויות – החל מ-200 ₪ ל-1000 יחידות.

לסיכום:

המטרה העיקרית של פרסום הינה להגיע למקסימום רוכשים פוטנציאלים מקהל היעד שלכם. הדרך הטובה היותר לעשות זאת היא באמצעות שימת דגש והבלטת היתרונות של הנכס שלכם אל מול נכסים “מתחרים”, על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר תמורתו.

על מנת שזה יקרה, צריך להשקיע זמן רב, ידע וכסף. אם יש לכם את כל השלושה – תוכלו לפעול עפ”י 7 השלבים שפורטו מעלה ולהצליח. במידה ואין לכם את אחד מהמשאבים הללו – פנו אלינו ותאמו פגישת יעוץ ללא עלות וללא התחייבות, ואנו נתאים לכם תוכנית שיווק מתקדמת, המותאמת בדיוק לדירה שלכם.

שחר חסיד,
יועץ נדל”ן ומשכנתאות
הדרך הנכונה – נכסים ומשכנתאות

מי למה ומתי צריך יועץ משכנתאות?

יש לכם שאלה, רוצים להגיב? כתבו כאן למטה, מבטיח להשיב בהקדם.​
0 0 הצבעות
דירוג מאמר/פוסט/נכס
הרשם
להודיע ​​על
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
אולי יעניין אותך גם...
0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבוx

שאלון דיגיטלי למבקשי משכנתא

כדי שנוכל לסייע לכם, השקיעו כמה דק' מזמנכם למלא את השאלון
נא למלא את הפרטים האישיים
נא למלא את הפרטי בן/ת הזוג